Thess Boberg

Bilddagboken

Publicerad 2010-03-11 13:19:11 i Kära Dagbok,

Halloj!

Nu har jag lunch. Så jag sitter i min ensamhet och lyssnar på svensk musik och virkar. Sen tänkte jag, naaaj nu va de bra längesen jag va inne på bilddagboken, 1-2 månader typ. Så jag tänkte att nu va de dags. Ojojoj va jag hade missat mycket =O visste inte att folk fortfarande va inne på bdb. Hade till och med vänförfrågningar. WTF. Som tur va så va de typ samma personer som hade lagt upp bilder, men de va inte nåra bilder dom hade lagt upp! Aja, får väl gå in lite då och då när jag kommer ihåg de xp

Jaha, börjar halv 3 igen. Sen ska jag hem och käka, sen är de möte, sen hem till till hjärtat. Nu ska jag fortsätta med mitt virkande.

Åååh Cornelis!!! =D Perfect <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela