Thess Boberg

The Blue Pearl

Publicerad 2010-06-01 16:53:02 i Kära Dagbok,

Igår va de poängjakten! Team The Blue Pearl var riktigt grymma måste jag säga. Satan i gatan va duktiga vi va! Jag var en porrstjärna, Bella var en simmare, Berza va en jättebebis, Julia var neutral och Moa var Turbankvinnan ;D En gooo blandning!

Jag har fått cirkus 15 myggbett sen jag fick stå i kort kjol och linne bland alla myggen. Inte så trevligt.
Men aja, de va de värt. De va jäkligt kul!

Idag har jag varit ledig, imorgon är jag ledig, på torsdag är jag ledig och på fredag smäller det! STUDENTEN!!

Ska träffa TvillingTess om en stund =)
Imorgon ska jag till skolan och hämta böckerna. Sen ska vi hem till Jessi och fixa med kärran.
Torsdag ska jag upp tidigt och åka hem och fixa massa inför den stora dagen!

Ja, de var väl det jag ville säga =)

Ha de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela