Thess Boberg

Midsommarhelgen

Publicerad 2010-06-28 21:34:21 i Kära Dagbok,

Helloj!

I fredags var det midsommarafton. Jag jobbade fram till 2. Sen drog jag, Alexander och Julia hem till Grillby. Sen drog vi hem till Tess för att fira denna afton.
De blev en lika rolig midsommar som vanligt. Lekar, grillning, dricka. Super trevligt!


I lördags var det tänkt att vi skulle dra ut på sjön. Men det var så mulet och blåsigt på morgonen så det blev inte så. Det blev en lugn dag istället. Lite kubbspel.

I söndags jobbade jag fram till 3. Familjen va ute på sjön dom lyckoostarna! Jag va ju inte lite avis! Men sen när jag hade slutat åkte dom och hämta mej så att jag också fick komma ut på sjön en stund.
Hjärtat åkte vattenskidor för första gången.
Bror min va lika duktig som vanligt.
Ja, det var den helgen det.

Ha de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela