Thess Boberg

Idag

Publicerad 2010-06-11 15:43:46 i Kära Dagbok,

Hellöj!

Idag har jag lunchat med Julia =) Sen drog vi ner till arbetsförmedlingen, men eftersom att båda har jobb i sommar så tyckte hon som vi pratade med att vi skulle skriva in oss efter sommaren, och de tyckte ju vi också, så de va ju bra! =)

Ja, nu är jag hemma i byn och jag ska väl träna lite snart, sen ska jag jobba ikväll =( Bläääääääää! Vi ska tydligen börja med dresscode på Joar nu... jippi... svarta byxor, vit skjorta.. oj så färgglatt och roligt.. oj så snyggt.. eller inte!
Är inte så glad på Joar just nu. Mina kamrater som jobbar i garderoben är inte så glada på Joar just nu. Men det problemet kommer vi ha löst inom några månader ;)

Jaha, nahe, om jag ska ta och börja träna lite nu kanske ;)

Ha de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela