Thess Boberg

Fullt Ös!

Publicerad 2010-07-13 23:05:31 i Kära Dagbok,

Helloj!

Nu är det full fart i livet! Underbart!

I fredags drog jag och BellaBus till huvudstaden och shoppa lite =) Jag fyndade rejält! Jag köpte ett par braller, 2 jeansshorts, ett linne, en stor mysig tröja och ett par vita Converse. Allt gick på 600 kr. Conversen betala jag bara 200 kr för, eftersom att jag hade ett presentkort ;) Så jag får väl tacka mina kusiner och min moster för mina underbara vita Converse =D


Sen jobbade jag lördag, söndag, måndag.

Idag har jag varit ute på sjön med mor och far.
Sen drog jag, Jojjo, Isabella och David ut till Kalkbrottet för att svalka av oss.


Imorn blir det sjön igen. Antagligen bär det av mot Strängnäs.
Ja, nu ska jag väl slå igång en film så att jag kan somna sen. Det är inte lätt att sova utan Alexander, det är så jäkla ensamt. Menmen, det är "bara" 3 nätter till.

Ha de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela