Thess Boberg

8 Månader <3

Publicerad 2010-07-29 18:15:16 i Kära Dagbok,

Helloj!

En snabb uppdatering.

I lördags fyllde hjärtat år ♥ Så nu kan jag ju avslöja vad han fick av mej. Den 3 september ska han och jag åka ner till Göteborg och bo två nätter på hotell, sen ska vi gå på Liseberg och Universeum. Och korkbollen trodde bara att jag hade bokat hotellet, inte att jag hade betalat. Vilken jäkla present de skulle va XD Ibland e du för söt hjärtat ♥

Ja, sen har det varit hyfsat lugna dagar. Har jobbat varje dag, men det är ju bara halvdagar, så det är ju lugnt =)
Ja annars har det väl inte varit nått speciellt.
Idag slutade jag 1, så kom mamma och Jimmy och hämta mej i stan och sen åkte vi till mormor.

Nu ska jag snart hem till mitt livs stora kärlek. Vi firar 8 månader idag ♥
Imorgon ska jag jobba till 1. Sen ska jag, hjärtat, Julia, Tess, Bella och ev Johnny åka ut till Julias stuga på Märsön =) Det ska bli riktigt mysigt =)

Jao, det var väl det jag hade att säga för tillfället.

Ha de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela