Thess Boberg

Problem!

Publicerad 2010-01-08 17:32:08 i Allting&Ingeting,

Blääääää! Jag blir galen!! Jag har verkligen ingenting att ha på mej! De som de lutar åt just nu är mina favorit jeans, ett svart linne och en svart minihuvtröja. Booooooooorrring!! Såå jävla trist! Får se, kanske blir dom gröna jeansen, men dom har jag ju haft så ofta när jag festat xp blir lätt så. Varför vill jag va sån som sticker ut? Varför kan jag inte va en sån som nöjer mej med att vara neutral och helt okej snygg? Varför vill jag ha nått färgglatt eller nått annat som sticker ut lite?
Neej, jag ska faan försöka ha på mej de här tråkiga ikväll, fast jag kommer få tupp juck för att de känns så jävla trist x| jag ser så vardaglig ut x| blääääää!

Ska fixa lite mat nu =)

Later...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela