Thess Boberg

Min Familj Saknar Mej

Publicerad 2010-01-10 21:51:07 i Kära Dagbok,

Tjoohoo!

Jahapp, va hände igår då?
Jag och Alexander åkte hem till Sandra (Alexanders syrra) Dom skulle till Joar sen så jag va där tills jag skulle börja jobba vid 23. Sen ringde Lollo vid kvart över 10 och sa att Liiro hade glömt bort sitt pass så de va ingen som hade öppnat garderoben, så Christoffer va snäll och körde ner mej till Joar så fick jag börja en halvtimme tidigare. Sen fick jag jobba själv x( inge kul! Men Ida kom till garderoben ganska ofta, du blir ju för sööt när du e full ;D Ja, men så jag blev inte så ensam ialla fall =) Sen fick Walle hjälpa mej och lämna ut jackor vid 3. Sen kom hjärtat och mötte mej vid halv 4 så tog vi en taxi hem till honom =)
Ja, sen gick vi upp vid 5 å så käka vi =) Sen skulle jag hem och träffa Bella, men hon hade ont i huvudet så vi får ta de en annan dag =)

Hahah, min familj verkar sakna mej här hemma XD De första jag fick höra när jag kom hem va "Oj har du hittat hem?" Sen va de "Har du käkat kyckling?" Nej jag käka hos Alexander "happ våran mat duger inte längre" Jag tror detta kan va nått tecken på att jag e saknad här hemma XD Men de e nog dags att dom vänjer sig vid att jag inte är hemma så mycket, hur ska de annars bli när jag flyttar hemmifrån? XD

Neej, nu ska jag nog vara social med familjen för en gångs skull =)

Later..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela