Thess Boberg

Kvinnliga Bekymmer!

Publicerad 2010-01-16 16:34:06 i Allting&Ingeting,

Nu har jag tränat å duschat å nu sitter jag här, eller ja, jag har suttit här säkert en halv timme, men nu har jag äntligen fått på mej kläder och nu bloggar jag ;D

Hahah vet ni! jag har faktist fått kvinnliga bekymmer xp Jag målade naglarna typ en halvtimme innan jag gick ut och träna, och nu har de försvunnit lite nagelack =( Bajs! nu måste jag ju måla om dom!
Och en sak till, jag har mensmage, och de brukar jag faan aldrig få! Trodde först att jag hade ätit lite för mycket, men sen insåg jag att jag har ätit som vanligt och tränat mer, å sen kom jag på att man kan ju få mensmage, å de har jag nu! jag har aldrig haft de förut! inte va jag kan komma ihåg ialla fall. jag slår vad om att jag kommer va sen den här månaden också så jag kommer gå med den här jävla putmagen bajslänge! Jisses hur faan ska jag klara av att vara gravid? XD jag kommer ju va skitirriterad när de bara är en putmage XD
Ojojoj va händer med mej egentligen? jag börjar få kvinnliga bekymmer, vilket jävla gnäll de blir på mej då XD

Nu e jag hungrig! Undra va jag ska hitta på för käk idag! Jag e sååå jävla sugen på taco, åååh en nachotallrik! Gaaaaaaw! va galet gott! men vi har inge sås hemma, å jag orkar inte gå ner och handla x( Fy faan vilket gnäll de va på mej idag XD SKÄRPNING THESS!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela