Thess Boberg

Jag Ska Bli Flicka!

Publicerad 2010-01-23 19:04:06 i Allting&Ingeting,

Just de!

Kommer inte ihåg om jag har skrivit de i bloggen än, men jag har pratat om de ett bra tag nu. Jag ska försöka bli lite mera flickig. Just nu har jag väl inte så jätte flickig stil, men jag älskar de som fan! Baggy e de skönaste, jag har ett par som de e supermycket häng på. Nu har jag dessutom blivit något smalare utav någon konsitg anledning, så om jag inte har skärp så tappar jag dom typ, å de är inte ofta som jag orkar sätta i skärp, så de e jävligt bekvämt när jag ska på toa, jag behöver ju inte knäppa upp dom, de e bara att dra av ;D me like!
Ja men skit samma. Jag köpte ju 2 klänningar =D och guess what! jag älskar att ha klänning, så nu har jag tänkt att jag ska bli lite mera flickig, lite rosa, lite tajtare jeans, åååh stuprör FTW! jag måste köpa stuprör igen! har inte kvar mina gamla, så de måste jag införskaffa ;D Ja, nagellack. You name it, sånt som e flickigt ska jag börja med. Jag tänker inte sluta med mina baggy jenas! aldrig! men jag ska försöka bli lite mera flickig =)

Så nu har jag nagellack typ jämt =) har ljusa färger, har ju fortfarande baggy på mej så de känns lite halvfånigt om jag skulle komma med ett rosa nagellack, å nej jag har inte svart hemma för då hade jag tagit de iså fall ;D
Men ja skit samma. Jag tycker inte att rosa eller rött passar till mina superbaggy å min Johnossi t-shirt, de känns inte som e bra matchning ;P

Ja, sen får jag kläder av Sandra lite då och då och dom är ju lite mera flickiga =P så nu jävlar! I sommar ska jag vara riktigt flickig ;D

Just de! har glömt bort om jag har lagt upp nån bild på mina klänningar, men ja, här är dom ialla fall =D Asfina om jag får säga de själv =D Älskar dom!



Later..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela