Thess Boberg

Jag Saknar Sommaren!!!

Publicerad 2010-01-06 14:03:28 i Kära Dagbok,

Hejsan hoppsan!

Igårkväll va jag in och kolla på resa igen. Kollade på de hotellet som jag och Julia har kollat ut, och åååååååååh jag vill boka NU!! De kommer kosta ca 6000 kr, å jag har 4500 på sparkontot, så nu jävlar ska jag spara! Den 25 får jag in min lön, minst 1700. Dom åker direkt till sparkontot! SEN KAN JAG BOKA!!! JULIA!!!!!! WOOOHOOO!!! Gaaaaaaw!! jag vill boka nu!! på en gång!! wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!
Hoppas bara att våra kära vänner som vi har pratat med, som sagt att dom vill med, har tänkt på att spara pengar.

Ja, vad har jag för planer för dagen då?
Jag ska ut och träna snart, jag vet man ska inte träna om man inte är helt frisk, men just nu skiter jag i de, kände att jag va ganska onyttig igår, har varit jävligt onyttig nu hela julen känns de som xp så jaa, jag känner att de behövs. Kör nog lite på bandet och sen blir de sit-ups, sen ska jag nog försöka va nyttig hela dagen ;D Får se om jag lyckas. Faan varför kan jag inte va lika duktig som på sommaren? Tänk i somras, då träna jag 4 ggr i veckan, jag va ute hela tiden, jag käka nyttigt hela tiden, ååh jag va härligt brun också, ååååh jag vill ha sommar!!!! Ojoj jag tror hormonerna rusar runt i kroppen nu för helt plötsligt blev jag skit deppig! =( Jag känner att tårarna e påväg att stiga. Men mamma mia va jag längtar efter sommaren!!!!!!! Fy faan!!

En perfekt sommardag från sommaren 2009:
Gick upp vid 9.
Tränade.
Fixade käk, dricka och en massa andra NYTTIGA gosaker som behövs i en kylväska.
Mamma sluta kl 12.
Dags att åka ut på sjön!
Jag ligger framme i fören och smörjer in mej med min favorit sololja från Egypten! Sen ligger jag och solar medans båten guppar fram.
Efter ett tag blir jag sugen på att köra båten, så jag går bak till pappa och frågar om jag får köra.
Sen gasar jag på!
Musiken är grymt bra!
Sen ligger vi på en klippa och solar och badar.
Lite käk går ju alltid ner ;P
Ja, sen åker vi hem vid 5.
Mmmm, massa fin färg i ansiktet! Rosig om kinderna. Brun på magen. Riktigt brun!
Hem och käkar.
Sen vid 9 drar jag ut med Tess.
En underbar T2 kväll!
Kommer hem vid 4 på morgonen, helt slut, men faan va lycklig jag är!

Och en sån dag upplevde jag inte bara en dag, de va sjukt många dagar! Såå jävla underbart! E de konstigt att jag saknar sommaren!

Neej, nu ska jag sluta deppa!
Nu ska jag ut och träna =)

Later..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela