Thess Boberg

Jag Är Galet Känslig!

Publicerad 2010-01-16 19:10:02 i Allting&Ingeting,

YAY!
Nu har jag äntligen fått käka min nachotallrik ;P
Ojojoj va jag e känslig just nu! Visst jag brukar alltid vara lite känslig innan mens, men nu e jag såå jävla känslig! Mycke värre än vanligt!
Jag kände mej skitdeppig, och jag kände att jag skulle bli mycket gladare om de va sommar, så jag drog på mig piratbyxor och ett linne xp fick lite sommar känsla då ;P
Sen gick jag fram och tillbaka till köket, jag vet inte hur många gånger, jag gick och fundera på va jag skulle käka, sen tänkte jag på va jag skulle hitta på ikväll, å jag kände att jag blev mer och mer deppig. Sen stog jag i köket å då kom mamma dit.

Mamma: Oj, tror du att de är sommar eller?
Jag: Ja ;D men jag längtar så jäkla mycket till sommaren!
Mamma: Ja, men du ser ju somrig ut, med kläderna och sen e du ju brun också.
Jag: =)
Mamma: Har du pratat nått med Alexander då?
Jag: neej, inte sen igår.
Mamma: har han inte hört av sig?
Jag: neej
Mamma: Har du hört av dej då?
Jag: neej (Blir mer och mer deppig)
Mamma: Saknar du honom?
Jag: jaaaaa! ='(
Mamma: hahaha, e de jobbigt att vara kär?
Jag: mmmmm! å så ska jag ha mens snart oxå! å jag vet inte va jag ska äta! uuuusch!

Seriöst va är de med mej egentligen?
Jag e läskigt känslig! Jag slår vad om att jag börjar storböla om jag ser typ Titanic eller Pearl Harbor som jag inte har gråtit till på flera år för att jag har sett dom för mycket.

Nu sitter jag och tröstäter nachochips! Ååååh de e ju Ace Ventura på 5an =O Nu kanske jag kan bli lite gladare =')

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela