Thess Boberg

Inlägg 900

Publicerad 2010-01-12 14:33:03 i Allting&Ingeting,

Detta är inlägg 900 i bloggen ;D Jag har gjort 900 inlägg sen Augusti 2007 ;P Sen i somras har de väl blivit drygt 300 inlägg ;D duktigt!

JUST DE!
Nu har nedräkningen börjat!!! 143 dagar kvar till studenten ;P That's very naajz enligt mej =D 143 dagar är inte så mycket egentligen, om man verkligen tänker efter. Å då har jag bara 3 dagar i skolan och 2 dagar på praktiken, sen är de helg, sen är de lov, så jaa, de blir ju inte så många dagar i skolan =P har nästan lust att ränka ut hur många ;D men jag vet inte om jag orkar XD

55 DAGAR I SKOLAN!!!!!! =O WHAAAT?! och de kan vara någon/några dagar som vi är lediga också =D 55 dagar i skolan =O =D helt galet!!
Detta gillar jag verkligen =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela