Thess Boberg

Igår Och Idag

Publicerad 2010-01-08 15:12:02 i Kära Dagbok,

Hallojsan!

Igår åkte jag och Alexander till Västerås =) Han skulle köpa lite grejer till PS3, sen gick vi och käka =) Sen drog vi hem till honom. Just de! På tåget hem visade han ett klipp som han hade på mobilen, och jag kan säga att min pojkvän e riktigt jävla duktig på att sjunga! Du är skitduktig älskling!
Ja, sen när vi kom hem så fick han spela lite, å då läste jag kapitel 20 i Ljudet av ditt hjärta <3 Underbart!
Min pojkvän har tur att jag gillar TV-spel, de e ju ganska många som gnäller på att deras pojkvän spelar för mycket spel, men jag tycker de e ganska kul att titta på när folk spelar, så medans han spelar så kliar jag honom på ryggen ;P tydligen varje killes dröm ;P

Ja, sen va jag tvungen att gå upp tidigt idag x| redan vid 9, blääää! Skulle va nere på stan vid 10 x| Ja så fick jag gjort de jag skulle =) Barnmorskan sa att jag va underviktig, ingen nyhet precis, men jag har väl aldrig lyssnat på de när folk har sagt att jag e de, tror inte jag kommer lyssna på de heller eftersom jag tycker om min kropp nu. Ja, sen va Meddo stängt av någon konstig anledning, så jag gick ner till badhuset och sola, och de solariet stängdes inte av, så jag låg där typ en halvtimme istället för 25 minuter, de va en jävla tur att jag inte somna den här gången xp Sen va jag in på Åhléns och handla hårfärg, så nu har mamma färgat håret på mej =) Sen gick jag till ICA och köpte pommes och chips ;P lite fyllekäk tills inatt =P

Nu har jag precis kommit ut ur duschen, så nu ska jag leta kläder, å de lär ju ta ett tag. Sen ska jag in till stan vid 8 =P så blir de Fernandos eller Star Lounge =P Hoppas på Fernandos eftersom de e så jävla mycket mysigare =D Sen blir de Joar =D Sen ska jag, Jessie, Fredrica och Bella ha lite fyllekäk hemma hos Jessie =P

De ska bli riktigt kul ikväll =D De blir jag, Fredrica, Jessie, Bella, Lisa, Julia, Moa, Lovan (kanske Lovans kille), sen kanske Emelia också kommer lite senare =D Så de blir ett härligt gäng =D

SES PÅ JOAR =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela