Thess Boberg

Hmmmm..

Publicerad 2010-01-03 15:04:18 i Kära Dagbok,

Hallou!

Mina planer för dagen sprack x( Hade tänkt att jag skulle åka in till Alexander, men när jag kom upp så sa mamma att pappa skulle åka och jobba och Jimmy ligger sjuk, så jag blir kvar här i Grillby x( BAJS!

De gick bra att jobba igår, de va mer folk så de va naajz =P Öppnade garderoben vid 21.30 och sen kom Carro vid 23 så då fick jag sällskap =) Sen rulla de på skitbra =D De va precis lagom många som va där och festa igår ;D Okej, hade jag själv festat skulle jag velat att de skulle varit lite mer folk, men eftersom jag jobba så tyckte jag att de va precis lagom =) Vi fick lite drygt 100 kr i dricks också =) dricks e ju alltid naajz =P Solariepengar ;D
De va faktist ganska kul att jobba igår ;D Kan ju i för sig berott på att jag tryckte i mig över 2 paket Dextrosol ;P Så jag va skit pigg och glad, så jag blev ju typ världens snällaste också ;D Jag såg till så att Rikard och Leo fick åka med när Kimmo körde hem mig =) Hur snällt är inte de då ;D

Ja, nej men jaha, va ska jag hitta på nu då?! Jag kan inte åka hem till hjärtat. Tess e hemma hos Harald så de blir ingen söndagspromenix. Så nu vet jag inte va jag ska göra x| Kanske bara ska va hemma och ta de lugnt xp

Later..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela