Thess Boberg

Helgen!

Publicerad 2010-01-31 22:27:28 i Kära Dagbok,

Halloj!

Okej nu ska jag försöka sammanfatta min helg i ett kort inlägg ;D

Fredag: Praktik, jobb på joar, hemskaste passet jag någonsin haft! totalt kaos! jag va så jävla förbannad och jag skällde ut den där jävla surfittan som alltid tappar bort sin bricka och kommer och skriker "ge mej min jävla jacka" faan va jag blir trött på den människan! Ja, de va fullt ös hela dagen. turistbyrån 10-16 joar 16.30-04, sen gick jag hem till hjärtat och jag va faan helt slut!

Lördag: Vaknade upp hemma hos hjärtat <3 sen drog jag ner till stan och fixa lite smågrejor, sen drog jag till bålsta, pendeln till sumpan, å bussen till hallonbergen och min söta mormor. De va så längesen jag träffa henne så jag kände att de va dags att hälsa på henne =)

Söndag: Vaknade upp hemma hos mormor, sen tog jag bussen till tensta och hem till farmor. Sen kom mamma, pappa och jimmy dit så käka vi middag. Nu kom vi hem för typ en timme sen =) och nu vet jag inte vad jag ska hitta på, e i för sig ganska trött, men jag vill inte sova än, så jag tror de blir en film =)

Imorn är de skola, sen ska jag hem till hjärtat <3
På tisdag är de temadag pyamas =D Me like!!

Later..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela