Thess Boberg

Hej Hej 2010

Publicerad 2010-01-01 20:23:28 i Kära Dagbok,

Gaaaaaaaaaa! Jag skulle göra vad som helst för att få fortsätta sova, MEN jag ska vara duktig och jobba. 23 - 4 x( KILL ME PLEASE!!

Nu ska jag försöka sammanfatta gårdagen och dagen.
Igår åkte jag hem till Alexander och käka middag innan vi drog till Jonni och festa. Sen nån gång efter 12 drog vi till Joar. Träffade massa trevligt folk så jag hoppade mest omkring och krama folk XD i och för sig inte så ovanligt, men igår va de värre en vanligt! Träffade även folk som jag inte har pratat me på flera år. Jävligt kul att få prata lite me dom igen. Ja, sen blev jag, Bella, Ange, Lina och Carro indragna till viphyllan. Gratis dricka e ju alltid trevligt ;D Ja just de! Jag hade ju klänning igår, så jag tjata nog om de ganska mycket också XD Jag tror jag sa "Kolla jag har klänning" till alla mina arbetskamrater som va där igår, bra där Thess!
Ja, sen hade jag lovat Bella att jag skulle åka taxi med henne till David, och sen skulle jag och Alexander åka hem till mej. MEN, ja, vi kom till David, sen kom vi inte så mycket längre. Vi fortsatte dricka lite där, och sen pratade David om att dom skulle ha pulkarace idag, och jag sa att jag ville åka! Så jag och Alexander sov kvar. Vi gick och la oss runt 6 och sen gick vi upp vid 11 xp BAKIS! USCH!! Jag har inte varit bakis på evigheter, men idag va jag de. Jag va sååå nära på att ringa till pappa eller Jimmy och be dom hämta mej, men jag stannade, och vi åkte till backen, fast jag åkte inte. Jag va inte peppad för 5 öre xp
Ja, sen åkte jag hem vid 2-3 nån gång. så gick jag och duscha! Åååååååååh så underbart!! De finns faan inget bättre än att duscha! JAG ÄLSKAR ATT DUSCHA!! De e varmt och skönt och man blir ren =D ME LIKE! Sen gick jag och la mej runt 4 och sen sov jag fram till 8 typ =) skööönt! NU har jag äntligen käkat lite ;D frukost/lunch/middag. GREAT. Men gaaaaaaa jag e så jävla seeeeeeeeeeeg! jag skulle göra vad som helst för att få ledigt! Jag kan inte fatta att jag ska jobba!
Men ja, de blev ett mycket bra avslut på 2009 och en bra början på 2010, okej, inte så kul att va bakis och jobba, men de känns ändå som en bra början =)

Nu ska jag börja fixa mej lite, sen ska jag försöka käka lite till och sen kanske jag kan ta en liten powernap innan jag ska jobba.

Hoppas ni hade en bra kväll igår och att ni haft en bra start på de nya året =)

Hörs imorn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela