Thess Boberg

Ge Mej Pengar!

Publicerad 2010-01-11 00:08:53 i Allting&Ingeting,

Kan ingen snäll människa på denna jord ge mej en jävla massa pengar?!
Usch va jag hatar pengar! Man kan verkligen inte leva utan pengar och man kan inte sluta älska pengar samtidigt som man hatar dom för att man inte har så mycket! Okej, nu vet jag inte riktigt va jag skrev, men de kändes bra precis när jag skrev de, men ja skit samma!
Hjärtat vill jättegärna åka till Thailand. Jag vill jättegärna åka till Thailand. Och vi skulle vilja åka i april när de e vattenfestival. Jag behöver 10000, MINST.
SEN vill jag ju åka och festa med mina vänner, och de har vi planerat sen 1an tror jag. Jag och Julia har ju hittat ett perfekt ställe i Ayia Napa och de kostar typ 6000 och sen behöver jag fickpengar, alltså behöver jag typ 10000, MINST till den resan också!


Hmmmm.. nån som vet hur jag ska få ihop 20000 på några månader? Jag har ett studiebidrag på 1050. Sen har jag mellan 1000 -2500 från joar beroende på hur mycket jag jobbar. De finns inte en chans i världen att jag får ihop 20000 x( bajstråkigt för de skulle vara sååå jävla kul om båda resorna blev av. Men jag inser att de är helt omöjligt! PLUS att de kommer va en hel del studentgrejer som jag bara måste vara me på, så då måste jag ha pengar till de också.

SNÄLLA KAN NÅN GE MEJ LITE PENGAR?!

Jag skulle behöva ett till jobb.. får nog söka lite tror jag xp

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela