Thess Boberg

Gårdagen + Dagen

Publicerad 2010-01-14 13:53:43 i Kära Dagbok,

Hallojsan!

Missade visst att blogga igår. Men jag tror faktist inte jag hade tid för de, så de va faktist inga problem att ta en facebook paus ;D
Solade med Jessi efter skolan igår =) sen drog jag hem och käka och duscha och sen åkte jag hem till hjärtat. Så neej jag hade inte tid ;P Och igår när jag kom hem till hjärtat så kolla vi på nån serie, och sen somna vi visst, jag vaknade vid 11 av att jag fick ett sms, då låg jag med alla kläder på, så jag svara på messet och sen drog jag av mej alla kläder och somna om ;D så jaa, vi somna väl runt 8-9 nån gång ;D

Sen skulle jag upp vid halv 10 i morse, men jag vaknade vid kvart i istället, men aja. Sen drog jag ner till stan och sola med Bella, och sen gick vi och luncha på Wikmans, eller ja, de blev ju frukost för mej ;P men ändå.

Ja, nu e jag hemma. Sen när Tess kommer hem ska vi träna =) Men jag vet inte va jag ska göra under tiden. Får se va jag hittar på =)

Later..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela