Thess Boberg

Fredagens Planer

Publicerad 2010-01-06 19:56:35 i Allting&Ingeting,

Ja, jag kan ju berätta lite om fredagens planer =P Ser verkligen fram emot den kvällen =D
Dom jag vet att de blir alla fall är, jag, Jessie, Fredrica, Bella, Lisa, Moa, Emma och Lovan (och kanske Lovans pojkvän), sen kanske Julia och Emelia ska med också =D
Vi ska till antingen Fernandos eller Star Lounge och dricka och tjattra, sen ska vi till Joar och festa =D
De ska bli så galet kul eftersom jag inte har träffat Fredrica och Lisa på evigheter, och Jessie träffar jag ju bara lite då och då. Så de ska bli riktigt kul =D De blir första gången på Joar för dessa 3 sötnosar också =P De ska bli riktigt kul =D
De blir ett härligt gäng så de blir nog en härlig kväll =D Det är verry naajz tycker jag =D

De känns som att jag kommer ha full upp den här dagen, men jag vet att jag inte har de xp Jag måste vara i stan vid 10, sen ska jag kanske luncha och sola med Bella om hon är frisk till dess. Annars får jag sola själv xp Sen ska jag hem och käka (Mycket viktigt att jag käkar eftersom jag ska ut och festa, har lovat min söta pojkvän att käka ordentligt innan jag börjar dricka) Sen ska jag väl fixa mej och sen ska jag va i stan vid 8-9, så de är inte så mycket, men ändå känns de som att jag kommer ha fullt upp xp De enda problemet kommer väl vara att hitta nått att ha på sig på kvällen. Alltid samma problem xp

Neej, nu ska jag försöka hitta nån film att kolla på =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela