Thess Boberg

3 Dagar!

Publicerad 2010-01-23 18:41:36 i Kära Dagbok,

Hallojsan!

Nu har jag inte bloggat sen.. sen.. onsdags tror jag. Jävlar e de så längesen! Har fått lite andra intressen om man säger så, visst jag gillar verkligen att blogga, de e så skönt att få skriva av sig, sen e de ju kul att de faktist e folk som vill läsa om mitt ganska ointressanta liv ;P

Okej vad har jag haft för mej egentligen?
Torsdags va de praktik igen. Sen va de schemamöte hos Yenny. Jag ska jobba ganska mycket nu. Är inte ledig en hel helg förns vecka 5. Så jag har räknat ut att jag kommer spenderat 11 helger på rad på joar. Jobba, festa, jobba, festa, men mesta dels jobbat. Jag kommer ha jobbat varenda helg i januari xp så de blir ju en liten slant ;P Me like. Joar har visst blivit mitt tredje hem xp

Igår va jag ledig från praktiken. Sen när Alexander kom hem från jobbet drog vi hem till mej och käka middag, sen drog vi in till stan igen för att jag skulle jobba. Idag har vi inte gjort så mycket. åkte hem vid 3, så nu har jag duschat å käkat, så nu ska jag väl vila lite. Ska jobba ikväll igen. Börjar 12.

OCH VET NI!
Jag har inte skrivit i min dagbok sen den 18 =O Jag som har skrivit varenda jävla dag sen 5 augusti 2008 =O nu har jag inte skrivit på 5 dagar! =O INTE BRA! Men jag brukar skriva precis innan jag ska sova, och jag har inte sovit hemma sen i måndags. Så ja, nu får jag väl skriva när jag känner för de. De känns lite hemskt, men jag är helt enkelt inte lika beroende som jag va förut. Nu får jag väl skriva av mej när jag har mycket i huvudet =)

MEN VÄRT!
Jag börjar 12 ikväll, eller ja, typ kvart i. Och jag måste ta en buss som är inne 23.07. Hatar att vara på jobbet på tok för tidigt. Aja, får väl höra om Yz vill hoppa in i baren lite tidigare så kan jag börja lite tidigare =)

Jahapp, har jag nått mer att berätta?
hmmm.. jag tror faktist inte de. Jag kan inte komma på nått just nu alla fall =)

Ha en trevlig lördagkväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela