Thess Boberg

Det Är Otroligt Kallt Ute!

Publicerad 2010-01-06 01:12:03 i Allting&Ingeting,

Buuuurrr! va de e kallt ute!

Träffade Tess en stund =) Alltid lika mysigt. Först gick vi hem hit och pratade om lite allt möjligt. Sen gick vi ut en stund, å då kom jag på nått riktigt kul XD Så stolt över mej själv XD Ibland kan jag verkligen få till de, ja enligt mej och Tess i alla fall ;D

Tess: Kan ögon frys till is?
Jag: Neeej! Eller ja, kanske.
Tess: Uuuusch!
Jag: Mhm, ice cold. EYES COLD!
Tess: ?.... Jaaaaaaaaaa XD HAHAHAHA

EYES COLD! ICE COLD!! HAHHAHA XD kul? JAAA!!! Ibland kan jag faan få till de ;D

Ja, sen gick vi hem till Tess och kolla på Ice Age 3 <3 åååååh den e ju så underbart rolig! Har inte sett den sen premiären. Fy faan va jag älskar alla Ice Age filmer <3 så jävla underbara! Älskar Sid <3

Hihi hitta fram denna otroligt söta bild på oss ;D Vi e ju för underbara ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela