Thess Boberg

Dear Diary

Publicerad 2010-01-20 18:28:08 i Kära Dagbok,

Hallojsan!

De blir visst bara korta Dear Diary inlägg nu för tiden xp Men jag har helt enkelt inte tid eller lust att blogga =)
Det har varit en helt okej dag. Har väl inte hänt så mycket. Slutade vid 3 och då åkte jag och Tess till Skolsta för att hennes pappa skulle hämta oss där, och när vi sitter på bussen blir vi totalt överflummiga XD fy satan va vi skratta ;P Dom andra måste tyckt att vi va skitdryga, men vi hade kul ialla fall. Å Busschaffören fick nått ryck så han gick bak i bussen, och sen när han kom förbi vårt säte sa han åt oss att ta ner fötterna (vi satt vid 3 sätet) Ja, så vi gjorde de. Sen körde han vidare. Av ren reflex åkte fötterna upp igen. Sen började han prata i högtalarna och då tog vi ner fötterna på en gång, som om han hade sett de XD Å sen börja vi asgarva XD Jag tror vi va lite trötta där ;P
Ja, sen kom vi hem och träna =)
Nu ska jag hem till hjärtat =)

Imorn kommer jag nog inte hinna blogga, de är möte imorn och sen ska jag hem till Alexander. Så de blir nog inget inlägg imorn, om jag inte bloggar på lunchen dvs =)

Ha de!!

Kommentarer

Postat av: Tvilling

Publicerad 2010-01-21 18:37:46

HAHAHAHAH fy fan va kul de va på bussenXD riktigt jävla trötta måste vi vartXD

haha skoj va de:P<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela