Thess Boberg

Dear Diary

Publicerad 2010-01-18 17:53:13 i Kära Dagbok,

Tjoohoo!

De har varit en helt okej dag. Vi kolla på film på religionen och Turbo-Urban va visst lite trött ;D han satt och nicka till typ hela tiden XD de va ganska kul att se, men jag kommer inte ihåg va filmen handla om XD lyckat!
Ja, sen hade vi matte för första gången på ett halvår typ. De e så jävla irriterande när man vet hur man ska räkna ut en grej, MEN eftersom att de va så jävla längesen så kommer man inte ihåg exakt hur man gjorde xp Men ja, vi ska läsa klart matte B på 3 veckor nu xp Visst jag vill ha de gjort, men gaaw, jag måste plugga upp ganska mycket hemma, har glömt så jäkla mycket. Ja, just de! Jag och Julia fick reda på att Stefan satt VG på oss i matte A, men han har sagt typ hela tiden att båda skulle ha MVG, och jag va helt 100 på att jag skulle få de också. Men om vi gör bra ifrån oss på matte B så kommer vi få MVG. Så nu jävlar ska jag plugga matte!

JA, just de! Sen fick vi reda på vad vi fick på teckenspråks provet. jag fick VG =O de trodde jag verkligen inte, jag trodde inte ens att jag skulle få godkänt, men ja, de gick ju bättre än va jag trodde =) Ganska skönt =)

JA, just de! Sen fick vi reda på att vi inte har någon alternativ medicin imorn, och inge teckenspråk heller, så jag slutar vid 11 =D YAY!!

Nu ska jag faktist vara duktig och plugga lite matte.

Later..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela