Thess Boberg

Dear Diary

Publicerad 2010-01-12 11:34:53 i Kära Dagbok,

Tjooohoo!

Åkte in till stan igår =) Alexander skulle på bio med några kompisar så jag fick hänga med =) Blev Göta kanal 3, ja, som vanliga svenska filmer. Den va väl helt okej, men de räcker med att man ser den en gång.
Efter bion tog vi taxi hem till honom ;P De va kallt och vi orkade inte gå xp


Ja, och idag va de skola x| Fast nu e de absolut sista terminen =D Jääävligt  naajz =D Och jag har slutat för dagen. Imorn är det vanlig dag, sen ska jag sola med Bella. SEN är jag ledig torsdag och fredag =D YAY!! Ganska skön vecka =D

Men ja, jag måste ju sitta och vänta på bussen xp blääää! Men jag ska inte klaga, för jag har en jättebra vecka ;D

Later..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela