Thess Boberg

Blablablabla

Publicerad 2010-01-17 14:08:46 i Kära Dagbok,

Helloj!

Fick åka in och jobba igår. Bella ringde vid halv 1 å fråga om jag kunde komma in, så ja, de blev 2,5 timme igår xp värt. Men aja, ibland får man ju ställa upp =)
Å de va en jävla surkärring där igår också! Fy faan vilken jävla bitch de va! Hon hade fått sin bricka men hon skrek att hon inte hade fått de, å hon bara stog där å skrek hela jävla tiden! Hon va faan störd i huvet! Å så får man inte skrika tillbaka, de e irriterande! Jag ville verkligen skälla ut henne å säga att hon va helt jävla dum i huvet, men då ska man vara lugn och blääääää! USCH på henne säger jag bara! Så sjukt otrevlig!
Sen tyckte jag och Bella att vi garderobstjejer skulle fått beröm för att vi skött oss så bra medans Yenny har varit borta, men istället får vi höra att de va tvärt om! KUL! tänk om dom kunde beröma oss nån jävla gång! Vi fick EN gång på ett möte, då sa Peter att garderoben funkar exemplariskt. Men sen får vi faan bara höra skit hela jävla tiden! Jag blir så jävla less på de! "Ni får inte ha mobilen i fickan. Ni måste se upptagna ut. Ni får inte sitta ner. Ni får inte göra si. Ni får inte göra så." Ganska sjukt, vi får inte ens ha mobilen i fickan medans vissa får jobba fulla.

Har inte gjort så mycket idag. Har precis varit ute på söndagspromenixen med Tess =) Å vi såg våran favorit gubbe XD åå de e så kul att se honom! Skrattar lika mycket varje gång ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela