Thess Boberg

5 Dagar

Publicerad 2010-01-27 20:24:20 i Kära Dagbok,

Helloj!

Ja, nu ska jag försöka igen ;P
Jag ska berätta lite kort om vad jag har gjort sen i lördags =)

Lördag, jobb på joar =) De va galet lite folk, men jag och Ida roade oss genom att komma på asnaajziga dansmoves ;P Sen blev Ida hemskickad vid 1 pga att de va så lite folk. Vad händer halv 2? Jo då kommer de folk, så Walle fick komma och hjälpa mej. Ja, sen slutade jag vid halv 4, så då drog jag hem till Tobbe och hämta hjärtat. Sen drog vi hem och sov.


(Ida och jag på jobbet)

Söndag, ja då gjorde jag inte så mycket. Var hemma hos hjärtat hela dagen.

Måndag, skola.

Tisdag, sovmorgon fram till 10.25 =P Temadag nörd, men de va typ bara vi på handel å sp3a som va utklädda. dom andra klasserna är ju riktiga torrbollar! Man har ju bara 1 student år så varför inte vara med när de händer roliga saker? Men ja, om man vill va en torrboll å bara tycka att skolan är tråkig, så ja, varsågod, va en tråkmåns. Annars gör man de bästa av situationen, man vet att de är tråkigt i skolan, men är de temadag så klär man ut sig och försöker ha lite kul ialla fall! Jag hoppas att fler är med på tisdag då de är temadag pyamas =P

Onsdag, sovmorgon fram till 10.20 =P pulkaåkning på idrotten, återigen många torrbollar. Vi e ju typ 30 st i klassen, de va bara jag, Julia, Jessi, Arvid, Danne, Sofie, Carro, Amanda och Ida som åkte. Men aja, vissa är ju tråkmånsar ibland ;D

Nu är jag hemma och jag funderar på om jag ska gå ut till gymmet =P Har sån jävla lust att träna lite just nu, så ja jag tror faan jag ska göra de =D

Later..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela