Thess Boberg

3 Personer Jag Beundrar

Publicerad 2010-01-11 01:18:35 i Allting&Ingeting,

Sitter och kollar på MTV, å då kom en låt med Paramore, och då kom jag på hur mycket jag beundrar Hayley. Sen kom jag på att jag har 3 personer som jag verkligen beundrar ;P

Jessica Alba: Seriöst! Nämn nån tjej i världen som inte vill se ut som denna kvinnan =O Hennes utseende är helt perfekt! Helt felfritt! Sen är hon grym på att dansa OCH hon är en grym skådis. Vissa har verkligen tur. Visst hon har säkert fått kämpa för sin kariär, men utseendet?! Helt ärligt, om man ser så jävla bra ut så kan man gå långt t o m utan talang. Men nu har hon utseende + talang! Därför beundrar jag henne!

Hayley Williams: Sååååååååååååå jävla cool! Håret, stilen, hela hon! såå jävla grym! Och SNÄLLA! ge mej hennes röst! Hon e ju skitduktig på att skriva låttexter också, ja musik överhuvudtaget! Stilen + rösten + musikaliska sinnet! Därför beundrar jag henne!

Johnny Depp: Den bästa skådisen ever! Vilken jävla talang! Sen har jag en stark känsla av att han har en grym personlighet. Sen kan han ju sjunga också! Asså mmmm. jag vet inte vad jag ska säga! Men han är verkligen så häftig! Bästa skådisen + personligheten + sångröst! Därför beundrar jag honom!


Tänk om man kunde kombinera ihop dessa 3 till EN person! Då har vi hittat den perfekta människan enligt mej ;D

Vet ni vad?
Jag ska faktist lägga mig tidigt nu! De e ju skola på tisdag så jag måste försöka komma ut hyfsat tidigt imorn, så jag vänder tillbaka lite på dygnet. Får se hur de går =)

Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela