Thess Boberg

Jag Är Så Kär!

Publicerad 2010-02-06 12:42:24 i Allting&Ingeting,

Vill ni veta en sak?
Jag är så underbart jävla kär!
Okej, det är ingen nyhet att jag är kär. Men sen insåg jag att jag är så underbart kär i Alexander. Alltså så mycket att de inte ens finns ord som kan beskriva hur kär jag är i denna underbara människa.

Du kan säga att jag är underbar, men enligt mej så kommer du vara den som är underbarast. De finns ingen som kan göra mig så glad som du gör. De finns ingen som kan få mej att må så bra som du kan.
De kanske finns en anledning till att jag är underbar, och det är du som gör mig så underbar. Vem är då underbarast? Jo det är du Alexander!
Jag känner mej så trygg hos dej. Jag känner att du älskar mej. För när du säger det så tror jag dej. Jag känner mej så trygg hos dig.
Nu när min hjärna är helt fucked up så finns de en person som kan få mej lugn och som kan få mej att må bra och det är du Alexander
Jag är så underbart kär i dej Alexander Båvenmark ♥


Jag älskar dej hjärtat ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela