Thess Boberg

Vem Vill Blogga När Man Har En Underbar Vardag?

Publicerad 2010-02-20 13:38:58 i Kära Dagbok,

Hallojsan!!

Jag känner att jag är så duktig på att blogga nu för tiden... eller inte. Men jag ser inte detta som en negativ sak, jag ser det som en mycket positiv sak, det känns som ett tecken på att jag har skaffat mej ett bättre liv, vem vill blogga när man helt plötsligt har fått en underbar vardag? Inte jag i alla fall. Tänk i somras, då bloggade jag typ 5 gånger per dag, minst. Något som jag absolut inte har tid med längre. Ingen lust heller för den delen.

Nog med struntprat. Vad har jag haft för mig sen sist jag blogga?
Ja, när blogga jag sist? Onsdag.

Okej...

Torsdag: Praktik, sen gick Julia med till lägenheten så fixa vi fajitas. Sen drog jag, hjärtat, Julia, Tess och Jessi på Estet showen. GRYM!! Dom va riktigt duktiga. Vilka talanger. Sen drog jag och hjärtat till lägenheten och kolla på Simpsons the movie, den va skojjig ;D

Fredag: Praktik, dock va jag väldigt hes, så när jag svarade i telefonen så hörde dom knappt va jag sa. Så Lene fick ta hand om de. Sen på kvällen va de middag hemma hos Alexanders föräldrar. Thomas fyllde nämligen år igår =D Sen började jag jobba 21.30 men jag fick sluta tidigare för en gångs skull, jag sluta redan vid 1.30 =P Sen blev de en liten promenix med Joel. Sen drog jag till lägenheten där hjärtat drack med några kompisar. Söt flickvän som jag är så fixa jag lite fyllekäk åt dom ;D i för sig va de för att jag va hungrig, men ändå ;D

Lördag: I am home in barbeque village ;P De va ett tag sen, och guess what! Jag ska va hemma hela kvällen ;P Jag umgås inte med min familj så ofta längre, så ja, det är väl dags att jag är hemma en kväll i alla fall =)

Ååh igår, då blev jag så sugen på fredagsmys. Fy faan va mysigt att ligga i soffan med lite chips och en bra film. Jag kommer inte ihåg när jag hade fredagsmys sist. Jag kan ju inte låta bli att bli lite smått avundsjuk på dom som har mysiga hemma kvällar nån gång varje helg. Okej, jag skulle inte klara av att ha så varje helg, skulle nog få lite panik av att ta de så lungt xp men nån helgdag varje månad skulle ju inte va helt fel ;D

Jag skulle egentligen behöva läsa nåra kompisars bloggar. Har inte varit inne på en enda blogg sen... ja, när kan de varit. förra helgen eller nått. Känns lite taskigt att inte läsa kompisars bloggar, okej de kanske låter löjligt, men de bara e så. Så nu ska jag läsa bloggar, sen ska jag umgås med familjen =)

Later..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela