Thess Boberg

Update

Publicerad 2010-02-02 17:42:21 i Kära Dagbok,

Hallojsan!

Idag har det varit tema dag igen =P Pyamas idag =D de gillar jag!  så jävla skööönt! Har gått i myskläder hela dagen och varit osminkad och haft en boll på huvudet =)  Men ja, de e ju nästan bara torrbollar på den här jävla skolan. Dom flesta (dom roligaste) i Hp3 är självklart med! Herre gud man har ju bara ett student år! =D Självklart är vi roliga och är med på roliga grejer =D Sen så va de väl inte så många fler som va me på temat, sp å bf. Ni andra! Skärpning på er tråkmånsar!

Men ja, nu är jag hemma ialla fall =) Funderar på om jag ska besöka gymmet ;P

Imorn är de skola igen, sen ska jag till Uppsala och träffa söta Isabelle. Vi har inte träffats på evigheter, så de ska bli kul att träffas igen. Vi ska väl käka, sen får vi se va vi hittar på =) Sen ska jag hem till hjärtat <3

Ja, nu ska jag dricka mitt te sen får vi se om jag ska ta och gymma lite =)

Later..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela