Thess Boberg

Converse = Kärlek

Publicerad 2010-02-11 20:15:25 i Allting&Ingeting,

Åååh! Jag måste ju bara berätta ;D

Igår, efter att jag och Julia käkat lunch på Wickmans, så gick vi till Sko August för att kolla på Converse ;) Och jag kom fram till att jag skulle vilja ha 3500 kr ;P då har jag 5 par, fast de va ju bara dom paren som jag faktist ville ha från sko august ;) Jag vill ju ha ganska många fler par än så ;D

Men sen prata vi om våran kärlek till Converse hela vägen ner till skolan. Vi kan prata om Converse hur länge som helst =P Och vi kom fram till att killar som har Converse är hetast! Killen behöver inte vara supersnygg, han kan till och med vara lite småful, men om man sätter på honom ett par Converse så ser han helst plötsligt bra ut. Äsch! Nu överdriver hon, tänker ni säkert. Så faan heller! En kille i Converse är som Askungen och prinsen, Barbie och Ken, kungen och drottningen, Edward och Bella, there just meant to be!

Sen råkade jag säga en ganska rolig sak ;D

I sommar måste Alexander ha converse! Okej, jag ska inte vara en flickvän som tvingar sin pojkvän till en massa saker, men han måste ha converse!


Okej men seriöst! Converse är de hetaste! Utan tvekan! Converse är kärlek! Okej, de är snyggt med andra skor också, men Converse är bäst! Och jag har insett nu att visst, jag kan ha ett par Converse liknande skor för 100 kr, visst dom ser nästan likadana ut, MEN det är ju inte Converse! Och jag skäms! Men jag har bara ett par riktiga Converse! =O ETT PAR!!! WTF!! Men! Detta ska de bli ändring på ;D Hur ska jag lösa detta problem då?
Jo, såhär har jag tänkt, jag ska köpa ett par Converse varannan månad =P Wips så kommer jag ha massa olika färger och jag kommer va jättelycklig ;D
-600 kr varannan månad. Så jag ska leva på 400 varannan måndag. Men va faan! De är så värt de!!

Denna gosse befinner sig i himmelriket! Jag är så avundsjuk!!




Vill ha alla! Seriöst!!! Okej inte dom gröna, dom har jag ju redan ;D  De här e ju faan ett konstverk!

Ja som ni kanske märker är jag besatt av Converse ;D Jag kan göra ett helt inlägg om Converse. Jag kan ha ett helt samtal om Converse. Jag älskar Converse!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela