Thess Boberg

Min Hjärna Är Galen!

Publicerad 2010-02-11 23:44:43 i Allting&Ingeting,

Jag funderar på att krypa ner i sängen. Jag borstade tänderna för en stund sen för att jag inte ska kunna äta eller dricka nått mer ;p

Jag tror seriöst inte att min kropp och min hjärna hör ihop. Jag är inte ett dugg hungrig eller turstig, men min hjärna (som för övrigt har fullt upp med att tänka på en massa saker som gör att jag blir helt fucked up) den tycker att jag ska gå ut till köket och äta och dricka saker och fylla min mage med sånt som den egentligen inte vill ha. Men min hjärna är riktigt duktig på att övertala min mage om att den vill ha alla dessa godsaker. Och min mun kämpar inte emot. Neej då, den är ju medbrottsling! Varför?! Varför gör min hjärna så här mot mej? WHY?! Min teori är att kylskåpet har mutat min hjärna. Men jag har inga bevis... än. Men jag ska nog lyckas fixa fram de på ett eller annat sätt. Om inte hot räcker får jag ta i med hård handskarna.

Ja! Jag måste gå och lägga mig!
Min fantasi har tagit över min hjärna och mina fingrar, jag måste stoppa den innan den tar över hela mig.

Natti natti

Kommentarer

Postat av: Tvilling

Publicerad 2010-02-12 13:32:08

hahahaha your crazy!!;D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela