Thess Boberg

Matförgiftad?

Publicerad 2010-02-06 11:02:25 i Kära Dagbok,

Hellou!

Gårdagen blev inte alls som planerad. Jag och Alexander skulle åka till Uppsala och fira Ivana. Men när jag kom hem från praktiken, äm ja, då spydde jag. Inte bara en gång, utan 3 gånger. Vidrigt! Trodde jag hade blivit magsjuk. Och jag tänkte bara Neeeej faaan! Varför just idag?! Varför just jag?! Varför ska jag ha sån jävla otur?!
Ja, jag blev skitledsen.
MEN va hände sen då? Jo Alexander ringde och sa att de tydligen var imorn vi skulle till Uppsala =P Yay, där hade jag visst lite tur =P
Vad hände sen då? Jo, mamma kom in och sa att dom skulle käka tacos. Å jag ville också äta! Mamma såg ut som ett frågetecken. "Men lilla gumman du kan ju inte äta om du e magsjuk"
Men jag vill också äta!!! ='( "Jaja, visst du får äta, men man brukar inte kunna äta när man är magsjuk. Men du kan ju pröva."
Sagt och gjort. Matt som jag var gick jag ut till köket. Jag gjorde i ordning ett hårtskal med lite fyllning. Så gick jag in till mej igen och la mej i sängen och kollade på Pearl Harbor och käkade lite. Åååååååååååh de va så gott!!!!

Ja, sen käka jag ganska mycket under kvällen. Så jag va ju inte magsjuk. Måste varit nån matförgiftning eller nått. Men jag är fortfarande förvånad över att jag kunde käka även fast jag var illamående. Jag som brukar ha skitsvårt att äta då. Men jag tänker ju bara på mat nu för tiden xp Så ja magsjuka va de inte.

Ja, men så det är ikväll vi ska till Uppsala =)

Ibland har man tur ;D

Later..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela