Thess Boberg

Knasboll

Publicerad 2010-02-11 19:27:59 i Kära Dagbok,

Jisses!
Ibland undrar jag om de är något knasigt i mitt huvud. Tess okar inte träna idag, men jag ska träna ialla fall, är det träningsdag så är de ;D Och jag är en sån som inte käkar nått i alla fall en timme innan. Då dricker jag bara vatten. Och jag tänkte att jag skulle ta och träna vid 8. Men vad gör jag? Jo, jag blev lite sugen på russin. Så jag gick och hämta paketet och så satt jag och käka lite. Sen fick jag för mig att jag skulle prova den nya yoghurten som mamma hade köpt. Så helt plötsligt sitter jag, en helt vanlig torsdag kväll, klockan 19.25 och käkar de jag vanligtvis käkar till frukost. Hmmmmmmmmmmmmmmmmmm.. Why?
Tänk om jag kunde sluta tänka på käk nån gång ialla fall ;)

Ja, men ja. Idag har jag varit på turistbyrån. Sen hade jag lunch 12-14.30. Och jag va faktist jätteduktig då =P jag e så stolt över mig själv. Jag har äntligen tagit tag i mitt liv ;D Jag skrev CV och personligt brev och så sökte jag jobb =P Så kolla jag på klockan, 14.38 Ooooops! Jag va helt inne i jobbsökandet så jag glömde bort tiden totalt. Men ja, de är tur att jag har Lene som handledare. Snällare handledare får man leta efter =)

Neej, nu ska jag käka upp min, äm, ja, frukost xp sen ska jag vila magen en stund, sen ska jag träna ;D

Later...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela