Thess Boberg

Jag Älskar Lov!

Publicerad 2010-02-24 19:41:22 i Kära Dagbok,

Hallojsan!

Igår kom Tess över hit =D Trevligt. Vi kolla på Disturbia för ovanlighetens skull. Sen kom hjärtat hem, så då fixa vi med maten. Sen gick vi och handla lite och hyrde film. Land of the lost, den va rolig ;D Sen kolla vi på Natt på museet =) En mysig kväll =)

Idag har jag träffat lilla mamsen <3 Vi käka lunch på Wickmans, sen gick vi på stan, sen gick vi till tandläkaren, inga hål =D ovanligt, haha eller inte. Ja, sen gick vi hit och fika lite. Ja, nu har jag och hjärtat käkat. Och jag är klar med en vit mössa nu =D YAY!! Så nu har jag börjat på en svart =P

Ja, så jag ska väl ta och fortsätta med mitt virkande =) Ville bara uppdatera lite =)

Ha de!!!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-02-25 12:06:56

Tack för en mysig dag gumman, det får vi göra snart igen.Jag förstår att ni trivs i lägenheten ni har det ju jätte mysigt där. Kram mamma

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela