Thess Boberg

Ge Mej Sommar!

Publicerad 2010-02-21 11:42:09 i Allting&Ingeting,

Good morning!

Ja, jag är uppe tidigt! Guess what, jag va uppe redan vid 9. Jo jag e faktist seriös. Varför gick jag upp så tidigt för? Jo, för att jag är förkyld, som vanligt när det är lov, och jag kan typ inte sova då. Jag har typ inte sovit nånting inatt. Har varit så jävla täppt i näsan. Blääää va jag hatar att vara förkyld!!

Nog om min förbannade förkylning.
Mamma vill sätta upp en massa tavlor på familjen, så snäll som jag är så la jag över en del bilder till andra datorn. Och då när jag sitter där, så hittar jag en mapp från i somras. MAMMA MIA!!! Jag va faan ganska brun! GE MEJ SOMMAR NU!!!!!


Hmmmm, vem är brunast? ;D ME!!!! SCORE!!

Hitta en massa andra bilder från när vi va ute på sjön! Asså gaaaaaaaaaaaaw!!! jag längtar så mycket så jag vet inte vad jag ska göra!!! Jag vill ha sommar!! NU!!!!!!

Vad har jag för planer för dagen då?
Ja, jag hoppas att jag kommer iväg till Västerås så att jag kan köpa massa garn till företaget =) Jag ska vara en liten tant och virka på lovet, + att jag ska baka, så mmm, jag kommer va tant på lovet ;D hahah
Ja, men sen ska jag till lägenheten igen. Kan säga att det kändes jättekonstigt att sova hemma, och att sova själv. De va jävligt tomt.

Neej, men nu ska jag nog ta och packa lite =)

Later..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela