Thess Boberg

Gårdagen

Publicerad 2010-02-04 13:44:50 i Allting&Ingeting,

Just de!

Glömde ju berätta om gårdagen.

Skola först då. Jag och Amanda och en från ettan blev intrevjuade av en från någon handelstidning, Market har jag för mig att den hette. Hon fråga lite om vad vi tyckte om service. Sen skulle vi bli fotade, men hon tyckte inte att de va tillräckligt bra ljus inomhus, så vi fick gå ut. Å de blåste ju, så vi va ju alldeles tårögda xp måste blivit otroligt söta bilder.. eller inte xp menmen
Sen trodde jag att vi skulle ha teori på idrotten, så jag hade inte med mej några idrottskläder. Men vi hade visst vanlig lektion, men de va ganska många som inte skulle va med. Så de va typ 10 stycken som hade idrott och vi andra fick dra. Men jag och Julia satt kvar och sen fick vi göra hjärtlungräddning på en docka. Så äckligt, men de va skönt att ha de gjort =)

Ja, sen drog jag till Uppsala och träffa Isabelle =) De va mysigt. Vi gick och käka sallad på Cupido. Ja sen satt vi där och prata om ganska djupa grejer. Men de va en mysig kväll. Vi måste göra sånt här lite oftare tycker jag =)

Ja, sen skulle jag dra hem till hjärtat <3 och när jag satt på bussen blev jag så jävla trött. Men jag kunde inte somna för jag hade massa grejer som snurra runt i huvudet, och sen insåg jag att jag tänker för mycket. Jag e fan helt slut i huvudet x| inte bra! Jag längtar tills skolan är slut, för då tror jag att jag kan vara lite mera kreativ och komma på vad jag verligen vill med mitt liv. Nu när jag går i skolan har jag för mycket att tänka på. De är skolgrejer jag måste göra, jag vill ha fler tider på joar för att tjäna pengar, men jag känner att jag måste vara ledig så att jag kan ialla fall försöka vila huvudet, sen funderar jag på vart jag ska söka jobb, jag funderar på när jag ska träffa mina kompisar, känns inte som att jag träffar dom så mycket.

ja min hjärna får jobba konstant. Tankarna bara snurrar runt och jag har insett att jag är helt jävla slut i huvudet. inte konstigt att jag är så trött. Så jag har helt seriöst funderat på att börja mediteter xp japp jag e helt seriös nu. Får se hur de blir ;)

nej, nu ska jag upp till banken, sen ska jag tillbaka till turistbyrån =)

Later..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela