Thess Boberg

Fullt Upp

Publicerad 2010-02-13 16:58:53 i Kära Dagbok,

Hallojsan!

De gick bra på jobbet igår =) De va ganska lugnt =) Sen gick jag hem till hjärtat, stackarn har ju stukat foten, sen envisades han med att han skulle vara vaken tills jag kom hem, så jag hittade honom på hallmattan där han sov så söt ;) Love you sweetheart <3

Ja, idag har jag varit i Uppsala och shoppat =P De blev 4 stora tröjor och ett par leggins =) Orkar inte fixa bilder ;P men ja de blev en sån här tröja fast lila =)



Ja, nu har jag precis slängt i mej lite käka, så nu ska jag dra hem till Jojjo. Hon ska lära mej å virka =) De blir en liten myskväll. De va ju ett tag sen hon och jag umgick =P Jag tar med mej räkchips som vi kan käka =P höhö ;P

Neej, nu måste jag föna håret =)

Later..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela