Thess Boberg

Det Luktar Pannkakor

Publicerad 2010-02-08 16:37:45 i Kära Dagbok,

Hallou!

De va trevligt i lördags =) Jag käka chivapchichi =P de va mumsigt =P
Hade en vit helg =) Har inte druckt en droppe alkohol i helgen =) Eller, ja, okej, jag smakade en mun vin av mamma, men en mun, de räknas ju inte ;) tycker jag har varit duktig =)

Ja, idag har de varit skola. Har haft ont i huvudet hela dagen, så jag vilade lite när jag kom hem och nu känns de bättre =) Ikväll är de teater =P

Nu håller jag på att laga mat, och utav nån konstig anledning tycker jag att de luktar pannkakor, men jag steker ju falukorv.. hmmmm..

Åååh på lördag ska jag shoppa lite har jag tänkt =P De va så jävla längesen, så nu vill jag unna mej lite nytt =P
Sen ska jag hem till Jojjo också. De va ett bra tag sen vi hade en Thess & Jojjo kväll så de e faan dags nu =)

Ja, men annars är de väl inget nytt =)

Nu ska jag fortsätta med maten, sen ska jag bege mej till Uppsala =)

Later....

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela