Thess Boberg

Är Det Konstigt Att Jag Är Lycklig?

Publicerad 2010-02-20 16:51:00 i Allting&Ingeting,

Neej! Det är inte så konstigt att jag är lycklig.

Min familj är underbar ♥ Dom finns alltid där. Vi är inte som andra familjer. Vi bryr oss verkligen om varandra, och folk som inte känner oss så bra märker att vi verkligen är måna om varandra. När vi hittar på saker har vi alltid så underbart roligt. Älskar er ♥
Mina vänner är underbara ♥ Jag skulle inte vara någonting utan mina vänner. Vad skulle jag göra utan min tvilling? Jag skulle antagligen gå under eftersom Tess är min bästa vän ♥ Vad skulle jag göra utan den bästa planeringskompisen Julia? Vi kan verkligen planera roliga saker tillsammans, plus att vi har samma stil, samma musik smak, vi älskar film och serier, och vi älskar Converse. Dej har man alltid kul med ♥ Bella, min söta lilla vän. Även fast vi har glidit ifrån varandra så har vi alltid väldigt mycket att prata om när vi ses, och vi har alltid kul. Du kommer alltid ha en mycket speciell plats i mitt hjärta ♥ Jojjo, min RBB, Real Boob Bästis. Man har alltid kul med dej. Vi har så många minnen tillsammans. Älskar våra Jojjo och Thess kvällar! Du e grymmast ♥ Sen har vi en massa andra människor som jag också vill skriva om, men då skulle de här inlägget bli hur långt som helst. Moa, Jessi, Fredrica, Jessie, Emma, Emelia.. ja, jag kan fortsätta hur länge som helst! Jag kan säga jag skulle inte vara någonting utan mina vänner! Ni är dom bästa ♥
Min släkt är underbar ♥ Det är galna masjävlar, det är tokiga stockholmare, det är konstiga människor, men ändå är ni underbara ♥
Mina svärföräldrar måste ju va dom bästa svärföräldrarna. Hela familjen Båvenmark är så fantastisk ♥
Och som man brukar säga, man spar det bästa till sist. Min underbara pojkvän ♥ Det finns inte ord som kan beskriva hur mycket jag faktist älskar dej! Du gör mej så glad. Du gör mej så lycklig. Du får mej att le som ingen annan kan. Du får mej att må så bra. Jag har alltid kul med dej. Jag kan inte tänka mej ett liv utan dej vid min sida. Du har förändrat mitt liv. Du har gett mej nya drömmar. Du har gjort mitt liv till det bästa livet. Jag älskar dej Alexander ♥

Så neej, det är faan inte konstigt att jag är lycklig! Jag är omringad av dom underbaraste människorna! Alla betyder fruktansvärt mycket för mej. Vissa är självklart viktigare än andra. Vissa har en större plats i mitt hjärta. Men alla tillsammans gör mitt liv till ett underbart liv! TACK! ♥

Jag är så lycklig!

Kommentarer

Postat av: Julius

Publicerad 2010-02-21 13:36:08

<3

Postat av: Bella

Publicerad 2010-02-21 22:43:02

Jag älskar dig gumman! <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela