Thess Boberg

ÄNTLIGEN!!!!!!!!!!

Publicerad 2010-02-09 17:28:50 i Kära Dagbok,

Wiiiiiiiiiiiiiiiii!

Va glad jag e nu!
Kom hem och då låg de ett väldigt fint litet paket på köksbordet =P Therese Boberg, Oh YEAH!!! Glasögonen!!!  Ååååååh dom e så underbart fina =D
Ska ha mina gröna imorn =D
Sen på lördag ska jag åka och shoppa nya kläder som passar skitbra till glasögonen =D
Gaaaaaaaw! Detta kan bli sjukt naajz =P

Ja, de har väl varit en helt okej dag =) Hade sovmorgon till 10.25 =) Ja, sen har dagen rullat på som vanligt =)
Nu håller jag på med maten, sen ska jag färga håret på mamma, sen ska jag träna, sen ska jag plugga till hinduism provet imorn =) Ja, annars är de väl inget speciellt =)

Neej, nu ska jag fortsätta med maten =)
Korma =P Muuuummmmms!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela