Thess Boberg

4 Dagar

Publicerad 2010-02-16 14:07:02 i Kära Dagbok,

Tjoohoo!

Ojoj, va jag e dålig på att uppdatera.

I lördags drog jag som sagt hem till Jojjo. De måste sett sjukt kul ut ;P båda satt i glasögon å så satt vi å virka ;D hahaha, en annan del av Litslena ;D

Ja, sen drog jag hem till hjärtat. Sen i söndags drog vi till Sandras lägenhet =P Vi ska få låna den i 3 veckor nu ;D jävligt naajz =P Ja, just de! De va ju Alla hjärtans dag i söndags =) Jag och Alexander gick och käka på Amazing Thai, sen gick vi på bio och såg Farsan =P

Igår va de skola, sen va de teater =)

Idag va de skola, en lektion ;P Sen drog jag till lägenheten en stund, sen kom jag på att jag hade glömt lite grejor hemma, så jag tog 1 bussen hem, å nu ska jag snart in till stan igen =) Så ska jag laga mat åt mej och hjärtat ;D
Känns jävligt naajz när de bara e han och jag =D I love it ♥

Jag kommer skämma bort hjärtat som faan nästa vecka ;P jag har lov då, å jag är så sugen på att baka. Asså tänk! Han kommer ha de hur bra som helst. Jag kommer vara som värsta hemmafrun. Jag kommer baka, laga mat, diska, städa. Förstå va skönt för honom. När han kommer hem så kommer han få mat ;P Tur att jag tycker om att laga mat ;D

Nej, nu ska jag packa de sista, sen ska jag dra in till stan =)

Later..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela