Thess Boberg

120 Dagar Till Studenten!

Publicerad 2010-02-04 13:07:38 i Kära Dagbok,

Hallou!

Nu sitter jag här i skolan och har lunch fram till 14.00 Om det är segt? Ja, de skulle man kunna säga. Och jag kommer inte in på fejjan heller. Jag blir såå glad verkligen! Det är så att jag får lust att skutta runt och jubla av glädje! Eller inte!

Nått som kan får mej att skutta utav glädje är att det är 120 dagar kvar till studenten! Helt jävla underbart! Dock har jag ganska mycket panik efter som att jag inte har någon som helst aning om vad jag ska göra efter studenten. Visst jag har jobb på Joar, men de kommer jag inte långt på. Jag måste alltså hitta ett till jobb, men jag har så jävla mycket i huvudet, så jag skjuter bara upp de hela tiden. Jag tänker hela tiden att jag ska ta tag i de när jag kommer hem. Sen när jag väl är hemma har jag oftast glömt bort de, eller så kommer jag på de och då tänker jag, mmm men jag ska bara... Ja jag vet, jag är som en groda utan ben.. hopplös!

Har jag några planer inför dagen då?
Ja de har jag väll. Efter praktiken ska jag hem och träna med Tess, sen ska jag käka och sen ska jag hem till hjärtat.

Och imorn är de praktik igen, dock måste jag hem tidigare. Jag måste sluta redan vid halv 12 för att jag ska åka hem och fixa mej, sen ska jag in till stan igen med 17.40 bussen, så ska jag hem till hjärtat och sen ska vi vidare till Uppsala och partaja.

Just de!!
Jocke från sparbanken ringde och väckte mej i morse och sa att jag hade vunnit i tävlingen =D Så jag ska gå och hämta min nödladdare sen =P

Ja, nej, nu ska ni inte behöva läsa mer om min trista vardag. Nu ska jag försöka hitta nått roligare att göra på datan. Wish me luck =)

Later..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela