Thess Boberg

Fullt Ös, Medvetslös!

Publicerad 2010-12-30 20:23:33 i Kära Dagbok,

Jag tänkte kort gå igenom vad jag fick för fina julklappar.
Skönheten och Odjuret på Blue Ray.
En dvd med Mickael Jackson.
Presentkort på IKEA.
Presentkort på H&M.
En extern hårddisk.
Pengar.
Gratängform.
Garn + virknålar.
En söt liten tomtemor.
Och av min älskling fick jag en systemkamera med väska och andra tillbehör.



I måndags började jag sälja Fritt flyt omega 3. Men igår sa jag upp mig. Jag klarar inte av att förnedra mig på det sättet. Att sitta och sälja något som jag ALDRIG skulle köpa själv och dessutom sälja det över telefon. Visst, det är pengar, men jag kan verkligen inte förnedra mig på det sättet!
Så nu ska jag bara jobba kvar två veckor till och sen ska jag söka jobb på heltid.

Imorgon är det nyårsafton, men på grund utav ekonomiska skäl så blir det en hyfsat lugn nyår för min del. Julia, Moa och Tess kommer hit, så ska vi käka lite middag och fira in det nya året.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela