Thess Boberg

Superskön Promenix

Publicerad 2010-08-15 16:47:06 i Kära Dagbok,

Igårkväll bestämde jag mig för att jag skulle ut och gå. Så jag tog mp3n och stack ut. Så gick jag bort till Vattenparken, sen tänkte jag att det skulle bli så kort om jag gick till stan och hem, så jag gick ut mot Bresse. Sen joggade jag genom allen och sen ner mot stan, ner till Joar, längs åpromenaden och tillbaka, genom Drömparken, upp mot EP, genom Fridegårdsparken, Drottninggatan upp och så hem till Alex. De tog drygt en timme, och satan i gatan va jag svettades! Men jisses vilken härlig promenad det var. Det var inte sista gången jag gick den slingan kan jag säga.

Ikväll ska jag och mammi ut och övningsköra. Wish me luck!!
Nu är det käk här!

Ha de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela