Thess Boberg

I'm Home!

Publicerad 2010-08-05 21:30:03 i Kära Dagbok,

Utav någon konstig anledning så har jag väldigt lätt för att gråta när jag är hemma. Jag har ingen aning om varför. Kanske saknar jag min familj utan att jag tänker på det.
Jimmy blir alltid så glad när jag kommer hem. Typ jämt när han ska gå ut ur mitt rum tittar han på mig med ledsna ögon och säger "Då går jag nu då" Ännu mera lessen "Hejdå" Idag bestämde jag mig för att jag skulle spela med, så jag lät jättelessen och sa hejdå, bara det att jag lever mig in i rollen så jag börjar gråta på riktigt. Sen börjar jag skratta åt att jag böla och sen började jag stortjuta. Ja, jag är knäpp.

Ja och nu har jag tränat, då kom mamma och pappa hem efter att mamma hade övningskört. Vi började prata om att jag borde övningsköra igen. Som vanligt var jag negativ mot detta. Jag har typ lagt ner det här med körtkort helt och hållet. Men sen sa mamma att om jag inte har något jobb sen i höst så kan jag och pappa övningsköra mer. Men då sa jag att om jag väl kommer igång med att köra så kommer jag säkert vilja ta körkort på en gång och det kommer inte jag att ha några penger till. Men ja, har man världens bästa föräldrar så har man. Mamma sa att de kommer att hjälpa mej med pengarna, bara jag tar körkort. Så ja, okej då, jag ska väl övningsköra mera.

Ja, nej, nu ska jag väl ta min svettiga kropp ner till duschen. Fy satan va äckligt det är att svettas!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela