Thess Boberg

Allt Är Så Underbart!

Publicerad 2010-08-15 20:53:31 i Kära Dagbok,

Så galet! Jag har kört på en 90väg! JAG! Faan va coolt!! Så jävla stolt över mig själv!

Asså jag är så förbannat jävla glad nu!
Jimmys tjejkompis (flickvän?) ska komma hit imorgon, och hon har en jättesöt hund!!! Så jag och hjärtat ska åka hem till Grillby imorgon och så ska vi käka middag hela gänget. Såååå jäkla kul!!
Det gick galant att köra!
Jag har 5 dagar kvar på jobbet.
Jag har den finaste pojkvännen i hela världen!
Det kan nog inte bli bättre än såhär tänker ni, men jo det kan det! Jag har så mycket planer och så mycket att göra nu ett bra tag fram över, så det dröjer inte länge förns det är 3 september då jag och hjärtat ska ner till Göteborg, och sen dröjer det inte länge förns det är november så jag och hjärtat sticker till Thailand i en månad!
Gaaaw! Jag bara älskar mitt liv just nu!

Kommentarer

Postat av: Ejestranden

Publicerad 2010-08-15 20:56:48

näemen har jimmy skaffat tjej??:o :P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela