Thess Boberg

Veckan

Publicerad 2010-04-15 21:34:34 i Kära Dagbok,

Hellojsan!

Jahapp, den här veckan har gått hyfsat snabbt måste jag säga =)

I måndags fick jag reda på att jag fick MVG på teckenspråks provet =O De trodde jag verkligen inte! Jag gissade på typ allt så jag tänkte att jag skulle få G i alla fall, men jag va faktist 6,5 poäng från full pott! Asnaajz! =D
I måndags var det teater också =) Vi bestämde oss för att vi inte skulle ha något uppspel, med tanke på att vi är tre stycken som kommer ta studenten i år så kommer vi att ha fullt upp med annat, så hela gruppen kände att det är bäst att vi kör på impro och andra roliga lekar istället =P Lite trist eftersom att jag älskar min roll, men det är inte kul att spela upp en pjäs om den inte blir bra.

Igår fick jag reda på att jag fick MVG på idotts provet =O Samma sak på de provet, jag gissade på typ allt, men jag tänkte att jag borde få G, men ja, det gick bättre än vad jag trodde ;D

Imorn är turistbyrån stängd, så jag är ledig =D Very nice!!! I like it a lot =P

Har inte så mycket mer att skriva, på sätt och vis leker livet, men ändå har jag väldigt väldigt mycket aggression i kroppen, väldigt mycket beror på att jag är så skoltrött och att det är väldigt mycket irritation i UF. MEN snart är det över. Mindre än en månad kvar tills UF ska vara klart. Mindre än 2 månader till studenten =D

Nu ska jag ta en dusch, sen funderar jag på att kolla på The breakfast club =P



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela