Thess Boberg

Tankar Om Jobb

Publicerad 2010-04-22 21:06:39 i Kära Dagbok,

Halloj!

Ikväll har jag funderat på vad jag skulle vilja jobba med. Just nu är jag ganska sugen på att jobba på Lagerhaus eller Stockhome. Älskar deras grejer och jag tror jag skulle trivas med att jobba i en sån butik. Okej, det kanske inte är vad jag vill hålla på med resten av mitt liv. Men något år i alla fall. Jag har även funderat på att bli reseledare, antingen utomlands eller här i Sverige. Jag tror ialla fall att jag kommer hålla på med något inom service. Vad har jag funderat mer på? Typ hotellreceptionist. Jag har till och med funderat på journalist, fast den tanken la jag ner ganska snabbt ;D
De är fan inte lätt att veta vad man vill jobba med. Men jag tror att jag vill jobba med något inom service.

Imorgon är det nationelltprov. Har pluggat lite, men jag ska försöka att läsa lite till.
Sen bär det av till Stockholm med Julius =D Ska bli riktigt mysigt! Längtar så mycket till Lagerhaus, Stockhome och Drömhuset! Och självklart, mina blåa Converse =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela